La Centura Mihăilești, lucrările evoluează extraordinar de bine și în acest fel, acestea se vor finaliza mult mai înainte de termenul stabilit și anume, în toamna acestui an

de Georgiana

Principalele obiective ale contractului au fost de la început bine stabilite: construcția a 3,18 km de drum și amenajarea a două intersecții.

Primele două straturi de asfalt au fost deja turnate pe cea mai mare parte a amplasamentului și de asemenea, peste pasajul de la jumătatea Centurii a fost turnată placa. Au fost impuse restricții de circulație în zonă, deoarece s-au început lucrările de realizare a sensului giratoriu de la intersecția cu DN6.

În această zonă se mai lucrează și la: terasamentele parcărilor de lungă durată prin concasarea în situ a balastului, de la 0,63 la 0,31;  terasamentele bretelelor de legătură și ale  sensului giratoriu din zona DN6, la ieșirea din Mihăilești; la drumurile colectoare adiacente Centurii.

Pe langa aceste lucrări se mai adaugă și: asigurarea descărcării apelor meteorice; realizarea reţelei de iluminat public; lucrările de siguranţa circulaţiei și lucrările  pentru protecţia mediului

Istoricul proiectului

  1. În data de 𝟮𝟱 𝘀𝗲𝗽𝘁𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟬, a fost deblocat proiectul și au fost depuse ofertele pentru construcția șoselei de la  centura Mihăilești.
  2. Pe 𝟭𝟮 𝗻𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟬 a fost desemnat câștigătorul, respectiv compania VIAROM Construct.
  3. În data de 𝟭 𝗺𝗮𝗿𝘁𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟭 au început lucrările în această zonă.

𝗔𝘃𝗮𝗻𝘁𝗮𝗷𝗲𝗹𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮̆𝗿𝗶𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 sunt: reducerea timpului de călătorie pe varianta de ocolire a orașului Mihăilești și creșterea vitezei medii de deplasare de la 24,3 km/h la 85 km/h; devierea traficului greu și de tranzit în afara orașului; îmbunătățirea siguranței traficului și reducerea numărului de accidente pe acest drum ; reducerea poluării aerului în zona localității , prin creșterea fluenței atât a traficului de tranzit, deviat pe varianta de ocolire, cât și a traficului rămas în zona urbană; reducerea poluării sonore în zona localității urbane, prin devierea traficului greu pe o rută ocolitoare și prin creșterea fluenței traficului rămas în zona urbană.

Articole asemănătoare

Scrie un comentariu

*Prin folosirea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și gestionarea acestor date de către MetropolisNews.ro.

Acest website folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Accept Citiți mai multe