H&M a raportat o creştere peste aşteptări a vânzărilor în perioada martie-mai 2022!

de Georgiana
Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea mare retailer de îmbrăcăminte din lume, a raportat o creştere peste aşteptări a vânzărilor în perioada martie-mai 2022, alăturându-se rivalei Inditex în raportarea unei redresări a cererii după pandemia de COVID-19.

Vânzările nete au urcat în ritm anual cu 17%, sau cu 12% în monedă locală, la 54,5 miliarde de coroane suedeze (5,4 miliarde de dolari) în al doilea trimestru fiscal, în timp ce analiştii se aşteptau la 52,8 miliarde de coroane suedeze. Cifra de afaceri încă este sub nivelul de dinaintea pandemiei, din trimestrul doi fiscal din 2019, când s-a situat la 57,4 miliarde de coroane suedeze.

„Deşi într-un mod mai puţin spectaculos decât Inditex săptămâna trecută, H&M a confirmat, de asemenea, că redeschiderea magazinelor în Europa a determinat majorarea cererii”.Acţiunile H&M au scăzut miercuri dimineaţă cu 2,5%, anul acesta înregistrând un declin de peste 25%.

În perioada aprilie – iunie 2022, profitul net al celui mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume a urcat la 760 milioane de euro (812,06 milioane de dolari), în linie cu estimările analiştilor, compania depăşind nivelul câştigurilor de dinaintea pandemiei.

Vânzările au urcat cu 36%, la 6,7 miliarde euro, compania reuşind să compenseze costurile mai ridicate prim majorări de preţuri la începutul anului.

Articole asemănătoare

Scrie un comentariu

*Prin folosirea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și gestionarea acestor date de către MetropolisNews.ro.

Acest website folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Accept Citiți mai multe